Thursday, September 16, 2010

Mula Kerja Setelah Lama Bercuti...

Heii Blogger Sumer!!!....Ramai yang dah start keje semula setelah lama bercuti dan beraya sakan x kisah la beraya kat kampung ke kat bandar ke or wat ever...Termasuk la jugak saya ni yang kena start keje esok (Jumaat 17/09/10)...Actually kt ofis tu kena sentiasa ada org keje n xleh bercuti sumer, maklum la bekerja dgn customer (Pos Malaysia)...So kena la beralah skit kalau nk cuti panjang, lebih2 lg cuti raya cmni...

Nasib baik la rakan setugas saya ni kampung dia dekat...Huhuhu Kampung Pandan...So dia x amik cuti la, cukup la cuti umum tu jer...Lagipun, tahun ni saya beraya jauh, nun di seberang laut bersama dengan cik cahaya kita ni...




Sempat bergambar setelah tiba ke destinasi

Kalau boleh nk cuti lg esok (jumaat), alang2 jumaat pastu sabtu, ahad n start keje isnin...Tapi kesian pulak kt rakan setugas, bagi peluang kt dia cuti jumaat...Anyway thanks coz bg aku cuti panjang nih...Nanti aku bg ole-ole dr Batam tuk korang sumer....

Bercuti dan berhari raya di negara orang satu pengalaman baru yang takkan dilupa sampai bila2...Walaupun x berapa jauh, sehingga kan Chanel2 TV tempatan mcm TV1, TV2, TV3 n sebagainyer pun dapat tengok kt sana...Next time boleh pi lg...C u Soon Pulau Batam, Indonesia...

Antara beberapa pic yang di snap kt sna...Watch Out..!!!











 

No comments: